Klantenservice

Hulp nodig? Wij helpen je graag verder

BespaarBaas heeft een groot team van BespaarBazen die je kunnen helpen bij jouw gewenste aanlsuiting.

Stuur ons een e-mail

Ontvang binnen 2 dagen een reactie

Stuur een appje

  • Maandag t/m vrijdag - 09:00 t/m 18:00

Contact pagina

Om je huidige nummer mee te kunnen nemen naar je nieuwe provider vragen wij je om je klantnummer bij je huidige provider aan ons door te geven.

 

(Let op: heb je nu een particulier abonnement bij Tele2, KPN of Telfort dan hoef je je klantnummer niet door te geven, wij verwerken je nummerbehoud dan met alleen je 06 nummer)

 

Klantnummer opzoeken via je bankafschrift of internet bankieren:

 

Betaal je de factuur via een automatische incasso? Dan staat je klantnummer vaak in het betalingskenmerk van de automatische incasso. Zoek in Internet Bankieren of op je afschrift de automatische incasso van je provider: [ klantnummer] Betreft factuur d.d. [datum]. 

 

Heb je de app van je provider op je telefoon geinstalleerd en ben je daarop ingelogd, dan vind je daarin ook je klantnummer.

 

Klantnummer opzoeken via je factuur: Je klantnummer staat meestal bovenaan de factuur. Je factuur kun je bekijken via de online omgeving van je provider. Je dient daarvoor wel in te loggen op je eigen pagina.

 

Klik onderstaand op je huidge provider. Je wordt dan direct doorgelinkt naar de online omgeving waar je kunt inloggen en je je persoonlijke gegevens kunt bekijken;

 

KPN

BEN

T-Mobile

Tele2

Vodafone

hollandsnieuwe

Telfort

Youfone